כיצד בוחרים עורך דין תעבורה ? הדרך שתעזור לכם להבין

כיצד בוחרים עורך דין תעבורה שיעמוד לשירותינו ?

תפקידו של עורך דין לדיני תעבורה הוא לייצג את הלקוח באופן הטוב ביותר ולכך משמעות כפולה. ראשית, לחתור לתוצאה המשפטית האופטימאלית בנסיבות המקרה ושנית, להוות ללקוח כתף, אוזן קשבת, להבין את הלחץ בו הוא נמצא לעיתים ולהפגין גם אמפתיה והבנה, לצד יכולות משפטיות גבוהות. בהקשר זה נציין עוד, כי כדאי לפנות אל עורך דין לענייני תעבורה הנמצא קרוב לאזור מגוריכם או מקום העבודה, על מנת שיהיה לכם נוח להגיע לפגישות עמו.

כך למשל, אם הנכם גרים או עובדים באזור המרכז, כדאי להגיע אל עורך דין תעבורה בתל אביב ולא לפנות למשרד עורכי דין הנמצא במיקום מרוחק מכם.

איך נבחר עורך דין תעבורה?

בכל מקרה בו מואשם נהג בעבירת תעבורה, זקוק הוא לייצוג משפטי מקצועי של עורך דין תעבורה. בהתאם לנסיבות המקרה, יפעל עורך הדין למזעור הנזק, למשל, על ידי המרת קנס באזהרה, מניעת שלילת רישיון נהיגה או קיצור תקופת השלילה, ביטול כתב אישום או הסדר טיעון מקל. עתה עולה השאלה, כיצד בוחרים עורך דין תעבורה: התשובות, לפניכם.

מומחיות בתחום העיסוק

בבואכם לבחור עורך דין לענייני תעבורה, עליכם לוודא בראש ובראשונה כי עורך הדין מתמחה בענף משפטי זה, עוסק בו באופן שוטף ובעל ניסיון מקצועי רב. דיני התעבורה הוא תחום ייחודי ועיסוק בו דורש מעורך הדין מומחיות משפטית, ידע ובקיאות מעמיקים וניסיון בייצוג נהגים מול המשטרה, רשויות התביעה ובתי המשפט לתעבורה.

נעצרתם בגין נהיגה בשכרות? זומנתם לבדיקת כשירות על ידי המכון הרפואי לבטיחות בדרכים? הייתם מעורבים בתאונת דרכים קטלנית? למצבים אלו יכולות להיות השלכות מרחיקות לכת של מעצר בפועל, שלילת רישיון הנהיגה וכיו"ב.

על כן, הנכם זקוקים לייצוג של עורך דין, אך לפני כן, אתם צריכים לדעת כיצד בוחרים עורך דין תעבורה העוסק בתחום שנים רבות וייצג נהגים רבים בתיקים דומים. זכרו, התוצאה של כל הליך משפטי תלויה רבות בטיב הייצוג המשפטי ולא פעם, זה יכול לעשות את כל ההבדל בין קנס כספי לאזהרה, בין מעצר בפועל למעצר על תנאי, בין שלילת רישיון נהיגה ארוכה לפסילה קצרה וכיו"ב. על כן, אל תתפשרו ואם בכל מקרה של עבירת תעבורה, פנו אל עורך דין תעבורה בתל אביב.

שכר טרחה הוגן

טבעו של אדם הוא לרצות לשלם כמה שפחות וזה מובן, אבל בכל הנוגע לייצוג משפטי, יש לזכור כי מונח רבות על הכף ולטיב הייצוג שיקבל הנהג יש חשיבות אדירה. קל וחומר כאשר מדובר במצבים בהם חשוף הנהג לעונש מאסר בשל הריגה או גרימת מוות ברשלנות או לתקופת שלילה ארוכה של רישיון הנהיגה בשל מהירות מופרזת או נהיגה בשכרות. על כן, זהו המקום לתת למקצועיות ולניסיון של עורך דין לענייני תעבורה להוות את הפרמטר המרכזי בבחירה שלכם לייצוג, על מנת לסיים את ההליך המשפטי בתוצאה האופטימאלית.

אולם, יחד עם זאת, בהחלט חשוב לוודא כי הצעת שכר הטרחה שקיבלתם הנה הוגנת, מתאימה לסוג והיקף הטיפול המשפטי הנדרש ואיננה מופרזת. בהקשר זה שימו לב כי ייתכנו הבדלים בעלות שכר הטרחה בין עורכי הדין אך אלו אינם צריכים להיות מרחיקי לכת. כמו כן, וודאו כי הפער בהצעות שכר הטרחה שקיבלתם נובע מפרמטרים רלוונטיים כגון וותק, ניסיון ומוניטין שמביא איתו עורך הדין, אשר בשל ניסיונו, יכול להעניק ייצוג משפטי טוב יותר.

כימיה בין-אישית

פרמטר חשוב ונוסף כיצד בוחרים עורך דין דיני תעבורה הוא כמובן הכימיה הבן – אישית בינכם לבין עורך הדין. לשם כך שאלו את עצמכם האם כאשר הגעתם לפגישה עמו, חשתם בנוח ויכולתם לדבר בחופשיות, האם הרגשתם כי עורך הדין מדבר אתכם בגובה העיניים? מעניק לכם הסבר מקיף ומובן אודות המצב המשפטי? אם השבתם לשאלות אלו בחיוב, אתם במקום הנכון. אם לא חשתם בנוח מכל סיבה שהיא, כדאי לחפש עורך דין אחר.

צריך להגיע למכון הרפואי לבטיחות בדרכים? רוצים לדעת כיצד בוחרים עורך דין תעבורה? צריכים עזרה בהגשת ערר למכון הרפואי לבטיחות בדרכים? השאר פרטים או התקשר עוד עכשיועורך דין ניר שלום לקבלת ייעוץ משפטי אל תתמהמה!

טלפון077-9976882

מייל: Nirshalomlaw@gmail.com

כיצד בוחרים עורך דין תעבורה
ניווטט מהיר בעמוד
טופס צור קשר
מאמרים קשורים
מכשיר הממלז

מכשיר הממל"ז

מכשיר הממל"ז, מד מהירות לייזר, הינו אחד מבין מגוון מכשירי האכיפה האלקטרוניים שמשמשים את משטרת

קרא עוד
מכשיר הדבורה

מכשיר הדבורה

מכשיר הדבורה (Bee) הינו אחד מבין מגוון מדי המהירות האלקטרוניים שמשמשים את משטרת התנועה לצורך

קרא עוד
דילוג לתוכן